מתרגל במכללת תל חי השווה את חיילי צה"ל לנאצים, המכללה הסתפקה בנזיפה

    יוסי אשר No Comments on מתרגל במכללת תל חי השווה את חיילי צה"ל לנאצים, המכללה הסתפקה בנזיפה
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך מבצע "צוק איתן" הטיח גבי ויינרוט, מתרגל במכללת תל חי, בעמוד הפייסבוק שלו האשמות קשות וקיצוניות נגד חיילי צה"ל על רקע הפעילות הצבאית ברצועת עזה.

    בין היתר, השווה ויינרוט את חיילי צה"ל לנאצים, טען שחיילי צה"ל מבצעים טבח בתושבי עזה וקרא לסירוב פקודה.

    באחד מהסטטוסים כתב ויינרוט "אין זמן יותר נכון להשמיע קול נגד הצבא מאשר כשהצבא מבצע טבח. אין אדם יותר מתאים לעשות זאת מאשר חייל המסרב פקודה. אין מטרה ראויה יותר להתנגדות מאשר המשטר ששולט עלייך. אין זמן מתאים יותר להתנגדות מאשר הזמן הזה".

    בעקבות דברים חריפים אלו, פנו סטודנטים אל הנהלת המכללה בבקשה לבדוק את הדברים.

    השבוע, הוזמן ויינרוט לשימוע אצל הנהלת המכללה וזו הסתפקה בנזיפה בלבד במתרגל.

    בעקבות החלטה זו, פנתה תנועת "אם תרצו" לנשיא המכללה פרופ' יונה חן בבקשה לפטר את המרצה. "אין ספק כי מדובר באמירות קיצוניות, שקריות ומסיתות." נכתב בבקשת הפיטורים של תנועת "אם תרצו". " מר ויינרוט המתרגל בפני סטודנטים במכללה המכובדת תל-חי, משמש הלכה למעשה נציגה של המכללה בפני הסטודנטים הלומדים ממנו. באופן טבעי בין הסטודנטים אחוז לא מבוטל של חיילי מילואים ובכלל אזרחים רבים אשר כולם ככולם חווים את חייהם ובטחונם האישי לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון. שקרים והכפשות מאין אלו שהטיח ויינרוט יוצרים תעודת עניות למכללת תל חי ופוגעת ביוקרתו באופן יסודי."

    מתן פלג מנכ"ל "אם תרצו" מסר "השוואתו של גבי וינרוט בין חיילי צה"ל לנאצים, קריאתו לסרבנות ולהתנגדות, לא רק מסיתה, אלא מתירה ממש את דמם של חיילי צה"ל. לא ברור איך מכללת תל חי מאפשרת לאנשים הזויים מאין אלו לייצג את המכללה בפני הסטודנטים שלה. חלקם הגדול מילואימניקים בעצמם. מדובר באירוע מבייש.

    אנו מאוכזבים שנשיא המכללה בחר לעבור על כך לסדר היום ולפתור את ווינגרוט בנזיפה בלבד. כעת כל סטודנט שילמד אצל ווינגרוט המתרגל המסית יעדיף להסתיר את העובדה שהוא או מי ממשפחתו משרת במילואים"



    0 תגובות